رسم روزگار


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

کسی رو که خیلی دوست داری زود از دست میدی

از اینکه خوب نگاهش کنی از اینکه در اغوشش بگیری

از اینکه تمام حرف هایت را به او بگویی

از اینکه همه لبخندهایت را به او نشان دهی

مثل پروانه ای زیبا بال میگیرد و دور میشود

و تو خیال میکردی تا اخر دنیا میتونی طلوع افتاب را

با او تماشا کنی اینه رسم روزگار؟؟؟؟

کسی که از دیدنش سیر نشده ای زود از دنیای تو میره

بدون اینکه حتی رد و نشونی از خودش تو دنیات بجا بذاره

چه ارزوهایی با او نداشتی چه اینده ی زیبایی با او می دیدی

فرصت نشد فقط یک بار سر روی شونه هاش بذاری و گریه کنی

اینه رسم روزگار؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت18:49---19 ارديبهشت 1392
ابجی جونم بازی ادرس داره اون ادرسو تو نواره ادرست کپی کنی میزنی اینتر و میزنی بازی میکنیییی
یادته بعضی از وسایلا 1 پاکتی دارن شبیه حباب میشه همه دوس دارن اون حبابایه کوچولور بترکونن بازی از هموناسسسس خیلی باحاله بازی کننننن


arash
ساعت13:24---5 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم مرسی من خوبم تو خوبی؟؟؟
اون بازی مسخرس اصلا هم واقعی نبود


رمانكده من
ساعت18:41---4 ارديبهشت 1392
سلام
مرسي كه سر زدين
راستش اول كه اومدم توي وبتون فكر كردم دل نوشته تنهاست
ولي وقتي چند تا از پست ها رو خوندم ديدم خاطره و طنز هم امكان داره وجود داشته باشه
يكم وبتون غلط اندازه ولي مطالبتون بسيار خوبه
من لينكتون كردم اگه مايل باشي لينكم كن


sepideh
ساعت14:44---4 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن!

اسمانی
ساعت14:13---4 ارديبهشت 1392
سلام زیباست به منم سر بزن
لیک کن لینکت کردم
مواظب خودت و قلب پاکت باش


ساعت21:06---8 اسفند 1391
سلام اجی جونم خوبم خوبی ؟من که هی میام و سر میزنم و نظر میدم تو بی معرفتی دیر میای ولش کن  بووووووووووووووس

رويا
ساعت14:01---8 اسفند 1391
سلام خوبي؟2تا داستان جالب دارم بدو بيا پشيمن نميشي منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 13:42 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com